Hèt netwerk van, voor en door Nederlandstaligen in Frankrijk - zegt het voort!
Hieronder niets invullen
Weergaven: 960
Maar dat is toch allemaal al een keer besproken hier op deze site een paar maanden geleden.
ik weet niet precies wanneer, kan je waarschijnlijk wel even nagaan en het allemaal terug lezen.
ik dacht dat je de rubriek hier boven zou beantwoorden?
Hallo Ben,
Bedankt voor de info hoe deze 'mensen' werken. Bruikbaar.
Groeten,
Matthy
Beste Ben en collega. Wij hebben sinds 5 jaar een chambres et table d'hôtes en krijgen nog wekelijks dit soort berichten, dus het ligt er niet aan dat je nieuw bent. Wel ga je sneller ontdekken wie oplichters zijn en wie niet. Oplichters staan altijd voor een groep, een bruiloft, een studiegroep, een groep vakantiegangers, er zit zogenaamd altijd een organisatie achter. Daarnaast is de schrijfstijl engels wel heel erg slecht en dit valt als eerste op dus ben je al gewaarschuwd. Vaak reageer ik op de mailtjes en in de reactie van hun kan je al aflezen wat er speelt, als je dan de mail beantwoord met de mededeling dat je vermoed dat er fraude in het spel is, hoor je er nooit meer iets van.
succes en groet herman
op 23 december kun je die rubriek lezen net opgezocht.
Groet Susan
Wij beginnen ons 3e seizoen met onze Chambres et Table d'Hôtes en ook wij krijgen veel van dit soort aanvragen. Meestal reageren we niet, omdat we al 'zeker' weten dat het om fraude gaat. Een enkele keer reageren we positief en dan wanneer ze komen met dat ze hun creditcard nummer gaan geven om het bedrag eraf te laten halen, komen ze vaak ook met het voorstel om méér geld eraf te halen, zodat wij dan voor hun 'andere' zaken kunnen betalen...
Wees niet enthousiast met dit soort 'mooie' aanvragen door er op in te gaan, je wordt uit eindelijk leeg getrokken!!! Gelukkig niet uit ervaring!
© 2024 Gemaakt door: Anton Noë, beheerder en gastheer. Verzorgd door
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacybeleid | Algemene voorwaarden